Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Rasty | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Cibor adresAndrychów zarejestrowany16.12.2009 @12:09:43 ostatnio na stronie16.05.2015 @12:00:30

Rower, muzyka i fotografia. To tak w skrócie. O dziwo, wszystkie te pasje łączą się ze sobą i nawzajem przydają. Niemożliwe? A jednak...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu13302244
digarty37 komentarze301 posty na forum14

komputer / sprzęt
Sony a200 + 18-70mm / F3.5-5.6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~macieksco    20.01.2010 @13:39:15
tak trzymaj Marcinie
dobrze Ci idzie
pozdrawiam
mala rada: jesli chcesz miec sloneczko o ksztalcie gwiazdki, mocniej przymykaj obiektyw, czasem nawet do 22.
w jasny dzien nie bedziesz potrzebowal statywu zeby zrobic zdjecie z reki
~malaowca    20.01.2010 @11:11:20
to sa gitary ułożone pod ścianą jedna na drugiej
~Plata    19.01.2010 @21:52:23
Nie jest dobrze się denerwować w tak młodym wieku!
~banananan    19.01.2010 @21:18:35
tak czy siak, dzięki
~banananan    19.01.2010 @21:16:30
no ' grzejniczek' tez mi nie pasuje
~DuoFruo    19.01.2010 @20:59:35
Przejrzałam i powiem: good job! :D
Biorę pod lupkę
~Plata    19.01.2010 @20:58:12
Może masz źle skalibrowany monitor skoro nie widzisz tam żadnych cieni?
~Plata    19.01.2010 @20:39:12
Dzięki, ale z tego co mi wiadomo śnieg jest właśnie biały, a nie jasno szary
~Ptic    19.01.2010 @16:54:39
Nie jestem znawca więc nie komentuje , oceniam to co mi sie podoba .
pozdr.

~karpik54    18.01.2010 @20:41:07
Dzięki Marcinie za odwiedziny - pozdro
_______
karpik54
~Bartymeusz1977    16.01.2010 @15:45:37
Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie!
~Revlis    15.01.2010 @20:05:02
Klimat - pojęcie względne moj drogi..
ale i tak dzieks
_______

~fotoflesz    15.01.2010 @19:54:39
Z domoych tematów tez moga byc super foteczki rozgladnij sie i znajdziesz sporo ciekawych przedmiotów do fotek
_______
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat.
~jumbox    14.01.2010 @18:35:17
hej - a propos Toruńskich uliczek to nie trzeba zgadywać - wszystko jest w EXIFie - ale w zasadzie to by siezgadzało
~ibra    14.01.2010 @18:35:08
dzięx
~Revlis    14.01.2010 @15:42:40
Heheczy ja wiemwidze ze masz soniaka ktorym sie kiedys bawilem:D
stad sonyposiadacz;D
_______

-Jezzza    14.01.2010 @14:47:23
serce zawieszona jest wzdłuż sopla na sznureczku jeżeli się przyjrzysz to zobaczysz
~fotoflesz    14.01.2010 @14:30:32
A tam podobny kadr miejsce to samo tylko inne kolorki i po co pewnie ze mozna sie pobawic ale po co dodwac az tyle naraz jest tyle fajnych miejsc pomysłow na fotki
_______
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat.
~Revlis    14.01.2010 @14:22:41
wzajemnie sonyposiadaczu;P
_______

~Revlis    14.01.2010 @14:19:34
to nie ula tylko klaudia;D
nie no jokedzieks
_______

~ArthurK    13.01.2010 @15:02:20
dobre masz zdjęcia aż dziwne że tak mało komentarzy, pozdrawiam
_______
Zatrzymaj świat czy potrafisz... Klatka stop jak w fotografii...
~fotoflesz    12.01.2010 @14:27:29
Dzieki wielkie czekam na kolejne foteczki
_______
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat.
~bartoszraszkiewicz    11.01.2010 @14:41:47
Dzięki za komentarz I popieram- nie ma to jak makro!
~fotoflesz    11.01.2010 @14:14:50
ok to czekam zawsze na serwer mozwesz wgrac http://www.fotoload.pl
_______
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat.
~fotoflesz    11.01.2010 @14:06:29
ok jak mozesz to pozniej podeslij co wyszło
_______
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat.
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt